تابعني على فيس بوك

تحميل لعبة FIFA17 كاملة بأخر تحديث للشركة V10 بروابط متعددة + مواعيد التفعيل و اللغة العربية

حجم الملف : 31 جيجا - امتداد الملف : RAR , ZIP
نبذه عن الموضوع 
كثير من المستخدمين يعانوا من بطىء التحميل للعبة فيفا 17 لذلك تم فى هذا الشرح الاتى 
رفع اللعبة بأخر تحديث رابط كامل و مقسمة و تورينت 
و لهذا الغرض حتى يتمكنوا من التفعيل 

صور من داخل اللعبة 
شرح تركيب و تشغيل اللعبة بالكراك

التحميل
#صف*تحميل اللعبة ريباك Fitgirl مقسمة على 5 روابط كل رابط ( 5 جيجا )*20 جيجا*اللعبة كاملة بالتحديث الأخير وبالكراك ينقصها التعليق العربى (تم تجديد الروابط بتاريخ 29/9/2017)*

Part 1 Part 2

Part 3

Part 4 Part 5

*
#صف*تحميل اللعبة ريباك Fitgirl مقسمة على 5 روابط كل رابط ( 5 جيجا )*20 جيجا*اللعبة كاملة بالتحديث الأخير وبالكراك ينقصها التعليق العربى (تم تجديد الروابط بتاريخ 29/9/2017)*

Part 1 Part 2

Part 3

Part 4 Part 5

*
#صف*تحميل اللعبة ريباك Fitgirl مقسمة على 11 رابط كل رابط ( 2 جيجا )*20 جيجا*اللعبة كاملة بالتحديث الأخير وبالكراك ينقصها التعليق العربى (تم تجديد الروابط بتاريخ 29/9/2017)*

Part 1 Part 2 Part 3 Part 4

Part 5 Part 6 Part 7 Part 8

Part 9 Part 10 Part 11

*
#صف*تحميل اللعبة ريباك Fitgirl مقسمة على 11 رابط كل رابط ( 2 جيجا )*20 جيجا*اللعبة كاملة بالتحديث الأخير وبالكراك ينقصها التعليق العربى (تم تجديد الروابط بتاريخ 29/9/2017)*

Part 1 Part 2 Part 3 Part 4

Part 5 Part 6 Part 7 Part 8

Part 9 Part 10 Part 11

*
#صف*تحميل اللعبة كاملة (تورينت)*20 جيجا*تم تجديد التورينت و سريع بتاريخ 14/7/2017 نسخة ريباك بالكراك والتحديث الأخير*

File4Net

*
#صف*تحميل التعليق العربى و القوائم العربى*600 ميجا*تم تحديث الروابط + طريقة التركيب - يتم نقل المحتوى الى فولدر Data و الموافقة على الأستبدال*

File Upload

Up4ever

*
#صف*تحميل التحديث العاشر و الأخير منفصل بتاريخ 13/6/2017*1.3 جيجا*هذا التحديث شامل من ( 1 إلى 10)*

Speed4Up

UpToBox

*
#صف*تحميل التفعيل ( الكراك )*3 ميجا*التفعيل فقط*

Speed4Up

File4Net

*
#صف*تحديث أخر الأنتقالات*ــــــــــ*انتقالات ليست محدثه من فتره*

معاينة

*
#صف*حل مشكلة توقف اللعبة عند دخول اللعبة او فى التاسك مانجر*ــــــــــ*هذا الحل يقبل لبعض المستخدمين ليس للكل*

معاينة

انسخ كود الشكل الذى تريده وضعه فى تعليق
اذا كنت لا تملك حساب على بلوجر قم بإختيار التعليق باسم " مجهول " , مزيد من المعلومات من هنا

هناك 193 تعليقًا:

  1. I5 2400 gtx 1050 ti ram 8gb هل تشتغل كويسة

    ردحذف
    الردود
    1. هي المواصفات ده نشغلها او الديمو وايه الالعاب الي تشغلها i3 2330 2.20GH ram:4 GB
      كارت الشاشه nvidia geforce GT 525M

      حذف
  2. لو سمحت انا كارت الشاشه بتاعى gtx750ti تشتغل كويس

    ردحذف
  3. كرت الشاشة داخلي Intel HD graphic 4000 و Amd 7600m مع رام 6 جيجا تشتغل ؟؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
    الردود
    1. لو البروسيسور كويس يشتغل

      حذف
    2. لو سمحت انا عندى البروسيسور core2duo (كور2ديو) و رام 2 جيجا لو حولت الرام الى 6 جيجا تشتغل ولا لا و هل البروسيسور ده كويس تشتغل عليه ولا لا

      حذف
    3. @محمد حمدي
      متشتغلش للاسف

      حذف
  4. انا عملت كل حاجة لما افتح اللعبة تظهر اللعبة في ادارة المهام و تخنفي ارجو الرد السريييييييييييييييييع

    ردحذف
  5. رابط تحميل الكراك مش شغال

    ردحذف
  6. طيب دلوقتي انا عندي كرت الشاشه amd 7550 تشتغل الفيفا ولا لا

    ردحذف
  7. كور اى 5 ورامات 8 وكارت شاشة gforce 820m 2 giga

    ردحذف
  8. انا عندي الرامات 4 جيجا وكارتين شاشه انتيل ونيفيدا هتشتغل معايا ولا لا

    ردحذف
  9. انا كارت الشاشه عندى داخلى 2000 جرافيك انتل اتش دى ورامات4 جيجا وبرسيسور pentium(R ) DUAL-CORE CPU E5700 @ 3.00GHZ 3.00GHZ

    ردحذف
    الردود
    1. شكرا ليك يااستاذ مصطفى وفرت عليا التنزيل

      حذف
    2. هى مش هتشغل عندى بس عايز اقولك انى علطول متابع لكل فيديوهاتك على اليوتيوب وانتى مثلى الاعلى

      حذف
  10. عندي مشكلة حصلت بعد ما لعبت اللعبة مره جيت اشغلها تاني جابتلي الرساله دي https://www.4shared.com/photo/ldMsyem5ca/___17.html

    ردحذف
  11. ليه الاعلانات الكثيييييره اللي علي الروابط حرام عليك طلع عين امي لما جيبت الرابط الاخير
    كل ده علشان الفلوس بتي ادم مادي

    ردحذف
  12. مفيش طريقه نحذف بيها الجماهير

    ردحذف
  13. دلوقتي انا حملت الاربع اجزاء .. احمل الملف بتاع ال10 تحديثات ده برضو ؟

    ردحذف
  14. اللعبة شغاله علي high تمام بس الصورة و النجيلة غامقة وباهته كده حلها ايه؟

    ردحذف
  15. لو سمحت انا الرامات عندي 6 جيجا تشتغل ولو سمحت ارجوا الرد سريعا قبل محملها علي الفاضي وكارت الشاشة بتاعي نيفيديا 2 جيجا gtx 710 والبروسيسور intel(Q) core(Tm) 2quad cpu q9650 @3.00GHZ
    (3.0GHZ(4CPUs

    ردحذف
  16. ممكن تشتغل علي رام 7 جيجا وكارت AMD Phenom(tm) 8600B Triple-Core Processor x 3 ‎(2.29Ghz)‎ ينفع ولا لا ارجوا الرد

    ردحذف
  17. بالتوفيق وشغلك عالي .. سؤال لو سمحت .. التحديث العاشر شامل اخر الانتقالات ووجه رمضان صبحي ؟ ومتشكر جدا

    ردحذف
  18. لعبه فيفا ١٦ تحتاج لبرنامج اورانج

    ردحذف
  19. تشتغل على 2 ram

    ردحذف
  20. core i7 / inteliris graphics 5100 /8gb ram ??

    ردحذف
  21. هل ملف التورنت شامل اللعبة كاملة بالتحديثات والقوائم والتعليق العربي
    يعنى ممكن احمله هو وبس

    ردحذف
  22. يا باشا عايز ملف تورنت للتحديث العاشر فقط

    ردحذف
  23. لوسمحت مصطفي روابط التحميل اللعبة لما باجي احمل بيكتبلي كده ياريت تحل المشكلة
    Click is not genuine or modified or using a vpn/proxie,redirecting however in 2 seconds...
    ياريت تحلها

    ردحذف
  24. الروابط مش شغلة بتيجي الرسالة دى You must enable the intl extension to use our script. Please ask your hosting company to enable it.

    ردحذف
  25. رابط الكراك مش شغال

    ردحذف
  26. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته كيف حالك انا معجب بفيديوهاتك الرائعة عيشت يابطل اليوم شفتك نزلت كراك فيفا 17 لكن عندما جيت انزل العبة لقيت الروابط مش شغالة لوسمحت ممكن تعطيني الروابط الشغالة الله يحسن عليك ، معك اخوك من المغرب تحياتي ليك واهل مصر

    ردحذف
  27. أنا اللعبه عندي بتؤل bad image و انا عندي gtx 960 i7 8Gb ram

    ردحذف
  28. اناا كرت الشاشهATI Radeon HD 2400 PRO ‎(PS4.0/VS4.0)‎ والبروسيسور دول كور ورامات 5 جيجا

    ردحذف
  29. بروس i3 مع رام 4 جيجا و كارت شاشة 2 جيجا تنفع ولا لا

    ردحذف
  30. ملف stp.fifa17 مش موجود عندى ممكن ترفعو لو سمحت ؟

    ردحذف
    الردود
    1. نفس المشكلة عندي بعد لما حملت اللعبة وستبطها

      حذف
    2. انا زيه ارجوك حل ها المشكلة يا درش

      حذف
  31. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  32. لو سمحت يا مصطفي يا حبيبي ما هو ال RDP الذي تشتغل بة وشكرا ونزل فديو عنة وكيفية استعمالة

    ردحذف
  33. لو سمحت يا مصطفي انا اللعبة عندي بتشتغل و تقف عن شاشة التحميل (loading) و بتفضل تحمل الي ما لا نهاية..ايه الحل؟

    ردحذف
  34. اني مواصفات حاسبتي total memory 2692 mb cori 5 +ram 4 g+ nvidia 5100 +processor:intel core i5 cpu m540@ 2.53ghz (4cpu)

    ردحذف
  35. بروسيسور Ati A8
    ram 8 giga
    كارت الشاشه amd 5770
    هتشتغل

    ردحذف
  36. اخ مصطفى عندي مشكلتين ان شاء الله تقدر تحلهم بعد اذنك
    اذا لعبت اللعبة مع الشاحن كل شي تمامبس اذا شلت الشاحن بيصير في لاج بسيط هذه الاولى
    الثانية ان بنص الماتش الشاشة بتفصل (انا لاب) وتصير سوداء وما ترجع الا اذا ضغط البور ورجعت سجلت دخول للوندوز اتمنى تكون افهمتني
    وشكرا على مجهودك

    ردحذف
    الردود
    1. بالنسبه لمشكلتك الاولى فى من ظبط اعدادات كارت الشاشه الخارجى انتى نوع كارت الشاشه الخارجى ايه ؟
      لو Amd متخيلهاش Save Power On

      حذف
    2. طيب المشكلة التانية اخي

      حذف
  37. ظهرت ليا جملة fifa 17 has stopped working حاولت احلها معرفتش ارجو الرد

    ردحذف
  38. اخ مصطفي الامكانيات دي تشغل اللعبه
    geforce 920m
    i5-5200u cpu @2.20ghz
    4 ram

    ردحذف
  39. دلوقتي انا حملت الاربع اجزاء و التعليق العربي و الابديت و الكراك .. بس مش عارف اسطبهم ازاي ولا احط ده فين و ده فين و كده ياريت تشرحلي طريقة التسطيب لو مش هتقل عليك.

    ردحذف
  40. انا كنت مفعلها قبل كدة بفلوس زكانت شغالة وبعدين نزلت الكراك دة والابديت العاشر مش عاوزة تفتح اية الحل

    ردحذف
  41. طب جضرتك انا بحمل فيها من على ماى ايجى هتبقى كامله وبكل التحديثات اصلى بصراحه بدأت التحميل ومش عايز اعيد من الاول تانى

    ردحذف
  42. لو سمحت يا مصطفي بيه انا من امبارح عامل انزل في الابديت لكن يجي عند 60 او 50 ويقف فا ينفع تنزلها تورنت عشان انت عارف النت في مصر زباله ازاي

    ردحذف
  43. ممكن اعرف طريفه فك الضغط للاربع ملفات بتوع اللعبه يادرش

    ردحذف
  44. مصطفي باشالو سمحت كل م افتح اللعبة برنامج الاورجين هو اللي يفتح مش اللعبة ارجو الحل .....

    ردحذف
  45. شكرااااااااااا يا حج
    بس بيحصل lag كدا فى الماتش ؟؟؟؟؟

    ردحذف
  46. السلام عليكم . دلوقتى انى حملت الملفات كلها ومتبقى ليه الجزء التالت بس وبقالى اربع ايام عمال احمل فيهم . بس حضرتك دلوقتى كل لما اجى احمله مش موجود خالص
    طب كدة كل الى التعب والتحميل الى حملته مش ليه لزمة مثلا . ياريت حضرتك ترجع الملفات الاربعة تانى لان حرام بعد ما حمل تقريبا 20 جيجا فى اربع ايام وفى الاخر حضرتك تمسح الملف الاخير


    ردحذف
    الردود
    1. انا حصلت معايه نفس المشكلة وبحمل الاجزاء بقالى اكتر من اسبوع واتفاجأت دلوقت وانا جاى احمل الجزء الرابع انه اتشال مش عارف ايه الحل

      حذف
  47. لو سمحت انا عندي كاارت الشاشة 4 جيجا amd r9 ورمات 8 جبيجا تشتغل كدة

    ردحذف
    الردود
    1. ايوا طبعا تشتغل معاااك يا كبير

      حذف
  48. ممكن رابك كامل مباشر

    ردحذف
  49. يا أستاذ مصطفى خلى روابط اللعبة UPLOAD علشان بقالى يومين قرفان فى التحميل

    ردحذف
  50. لو سمحت انا عندي نسخة
    FIFA.17.Multi.18.Super.Deluxe.Edition
    40 جيجا ونزلت التحديث الاخير بتاعك ازاي احطه في اللعبه

    ردحذف
  51. لو سمحت يا مصطفى انا نزلت اللعبه واجى اسطبها يطلعلى رساله تقول
    it is not found any file specified for isarcextract
    اضغط اوكى يطلع رساله تانيه
    unable to execute file d/games/fifa2017/-redist/Quicksfv.exe
    وبعدين يقول اسم الدليل غير صحيح

    ردحذف
  52. لو سمحت اللعبة مش بتفتح خالص عندى مع ان امكنات جهازى البروسيسور كور اى 5 ورامات 8 وكارت شاشة gtx 750 يا ترى ليها حل ؟

    ردحذف
  53. بعد اذنك هو انا ممكن اسطبها دلوقتي علي 32بيت
    وبعدين اعمل نسخة 64بيت ولا هيحصل مشاكل

    ردحذف
  54. سلام مصطفى عند مشكل لما إجي أفتح اللعبة بيطلع لي هده الرسالة
    votre ordinateur ne remplit pas les conditions minimales pour jouer 1/2 ce jeu
    votre cartegrafique n est pas compatible avec la version 11.0 de directx nicassaire au bon fonctionnement du jeu

    ردحذف
  55. انا امكانيات جهازي i3 2120 amd hd6450 2gb ram 4gb هل تشتغل لعبة

    ردحذف
  56. لو سمحت كيف اسوي الشاشة فول سكينر

    ردحذف
  57. بتظهر الرسالة دي لما بشغل اللعبة
    gpu does not support directx11.0 which is required

    ردحذف
  58. عندي مشكلة انه لما بفتح اللعبة بتفتح بس بتفضل واقفة علي جاري التحميل و مش بتخش للعبة بس مابتخرجش

    ردحذف
  59. حضرتك انا حملت كل حاجه و نزلت الكراك و كله تمام بس لما اجي افتح اللعبهو و ادوس بلاي مش بتفتح مع ان جهازي i5 و 64bit و كله تمام اي الحل ارجوا الرد

    ردحذف
  60. السلام عليكم ازيك يادرش لو سمحت انا نزلت فيفا 17 ومش شغاله عندى كارت الشاشه gtx780 nividia-----الرامات 8-------البروسوسور corei5 3.33 بتيجى رساله انى كارت الشاشه توقف عن الشغل وشاشه سودا واللعبه تفصل سطبت تنى كارت الشاشه مع اخر تحديث وبرضه مش شغاله ارجو الرد

    ردحذف
  61. ظهر معايا المشكله دى فى فك الضغط يا درش http://www7.0zz0.com/2017/07/19/00/154857217.png

    ردحذف
  62. انا مواصفات جهازى زى متكون هى اللى فى الشرح اللى فى الفيديو

    AMD Radeon HD 7500/7600 Series

    Processor: Intel (R) Core (TM) I5_3210M CPU @ 2.50GHz 2.50 GHz

    RAM: 6.00 GB

    System Type: 64 Bit


    هل هتشتغل وبدون لاج ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  63. لو سمحت بعد اذن الاستاذ اللى نزل اللعبة انا كنت بحمل اللعبة لما كانت مقسمة على 4 اجزاء حملت 3 اجزاء يعنى 21 جيجا جيت احمل اخر جزء اللى هو الجزء الرابع ملقتهوش واتصدمت لما لقيت حضرتك غيرت تقسيمة الاجزاء ايه الحل دلوقت؟؟؟؟

    ردحذف
  64. امكانيات جهازي corei7 cash 4 mg الجيل السادس
    ورامات 8 جيجا
    ويندوز 10 64
    وكارت شاشة AMD R7 M360 4 GIGA
    تشتغل كده كويس ولا متشتغلش ؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  65. استاذ مصطفي ملف تسطيب لعبه فيفا17 لايكتمل تسطيب بيفص في الابديت ايه لو سمحت حل سريع هي ريباكFIFA 17 [FitGirl Repack]

    ردحذف
  66. ystem Information
    ------------------
    Time of this report: 7/21/2017, 04:04:43
    Machine name: MM
    Operating System: Windows 10 Home 64-bit (10.0, Build 10586) (10586.th2_release_sec.151104-1948)
    Language: English (Regional Setting: English)
    System Manufacturer: HP
    System Model: HP Notebook
    BIOS: InsydeH2O Version 05.10.52F.01
    Processor: AMD A10-9600P RADEON R5, 10 COMPUTE CORES 4C+6G (4 CPUs), ~2.4GHz
    Memory: 6144MB RAM
    Available OS Memory: 5728MB RAM
    Page File: 6758MB used, 1498MB available
    Windows Dir: C:\Windows
    DirectX Version: 12
    DX Setup Parameters: Not found
    User DPI Setting: Using System DPI
    System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
    DWM DPI Scaling: Disabled
    Miracast: Available, with HDCP
    Microsoft Graphics Hybrid: Not Supported
    DxDiag Version: 10.00.10586.0000 64bit Unicode
    تتشتغل

    ردحذف
    الردود
    1. وكرات الشاشه
      Display Devices
      ---------------
      Card name: AMD Radeon(TM) R5 Graphics
      Manufacturer: Advanced Micro Devices, Inc.
      Chip type: AMD Radeon Graphics Processor (0x9874)
      DAC type: Internal DAC(400MHz)
      Device Type: Full Device
      Device Key: Enum\PCI\VEN_1002&DEV_9874&SUBSYS_81F9103C&REV_CA
      Display Memory: 3235 MB
      Dedicated Memory: 371 MB
      Shared Memory: 2863 MB
      Current Mode: 1366 x 768 (32 bit) (60Hz)
      Monitor Name: Generic PnP Monitor
      Monitor Model: unknown
      Monitor Id: AUO10EC
      Native Mode: 1366 x 768(p) (60.093Hz)
      Output Type: Internal

      حذف
  67. هي اللعبة ريباك بالتحديث العاشر ولا ايه

    ردحذف
  68. اللعبه بتقف لما بجيب فريق المانى او فرنسى بتقف عند بدايه الماتش لازم اقفلها وافتح تانى ولو ااخترت نفس الفرق بتف بردوا ؟؟؟؟

    ردحذف
  69. باسم الحسيني21 يوليو 2017 في 6:23 ص

    لينك التحديث مش شغال

    ردحذف
  70. بقول لحضرتك يا استاذ مصطفى انا اللى كنت باعتله الربابط بتاع الجزء الرابع كنت محمل على التقسمة القديمة اللى هى اربع اجزء انا دلوقتى حملت 26 جيجا جى افك الضغط اكتشفت ان الجزء التانى مش بيتفك وتقريبا مش تبع الاجزاء ايه الحل كده

    ردحذف
  71. بقول لحضرتك يا استاذ مصطفى انا اللى كنت بعتله الرابط الرابع كنت محمل على التقسيمة الاولى اللى هى اربع اجزاء وانا دلوفتى 26جيجا جيت افك الضغط اكتشفت ان الجزء التانى مش بيتفك وتقريبا مش تبع الاجزاء فكيت التلت اجزاء ودلوقتى فى جزء ناقص ايه الحل فى الجزء التانى؟

    ردحذف
  72. السلام عليكم عند تسطيب اللعبة تيجى رساله اسم الدليل غير صحيح

    ردحذف
    الردود
    1. ياريت تتوصل معايا على الفيس و توريني صورة من المشكلة

      حذف
  73. تسلم ايدك اللعبه شغاله وكل حاجه تمام بس في مشكله في ملعب سانتياجو اللعبه بتخرج اول ما اجيبه ياريت حل بعد اذنك

    ردحذف
    الردود
    1. غالباً مشكلة الكارت اللى عندك

      حذف
    2. العبة مو رادية تتسطب كل ما اجي اسطبها تفضل كتير و تقفل و يطلب مني احملها من اول

      حذف
    3. العبة مو رادية تتسطب كل ما اجي اسطبها تفضل كتير و تقفل و يطلب مني احملها من اول

      حذف
  74. عندي 4 جيغا ف الرام و i-5 في البروسيسور
    اللعبة هتشتغل ؟؟؟

    ردحذف
  75. انا كرت الشاشة gt 710 و 4 رام و البروسيسور amd phenom II X2 550 3.10 GHz

    ردحذف
    الردود
    1. البروسيسور مش كويس للاسف

      حذف
    2. طب لو عليت البروسيسور هتشغل ؟

      حذف
  76. استاذ مصطفى بعد اذنك عشان انت الوحيد اللى تقدر تحل المشكلة دى الرابط التانى اللى كان من ضمن الاربع اجزاء الاولنين مبيتفكش الضغط بتاعه ارجووووووووووووووك رد عليه

    ردحذف
  77. تم الرد يا كبير فى الفيس و حل المشكلة ;)

    ردحذف
  78. ا/ مصطفي انا الجهاز عندي بروسيسور intel core (TM) i5 -3230 m والرامات 8 جيجا وكرت الشاشة الخارجي nvidia geforce 710m اللعبة بتفتح شاشة شودة وتقفل تاني ولو ممكن يبقي الحل اية

    ردحذف
    الردود
    1. غير اللعبة من Low لأى حاجه تانى او العكس لحد لما تظبط معاك

      حذف
    2. ازي اغير اللعبة من LOW لاي حاجة تاني

      حذف
  79. طيب انا لازم اثبت ال 10 تحديثات ولا الحديث العاشر بس عادي

    ردحذف
  80. طب انا حملت الكراك دلوقتى و فى ملف مش بيتفك الهو stp-fifa17.exe

    ردحذف
  81. استاذ مصطفي انا كرت الشاشة بتاعي gt 710 2gb و الرام 8 و البروسيسور core i3 4130 3.4ghz
    هل هتشتغل ؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  82. محتاج افعل كراك اللعبة من اوف لاين ل اون لاين من تفيدني

    ردحذف
  83. ارجو الرد بخصوص عايز افعل الكراك اخليه اون لاين

    ردحذف
  84. التعليق العربى مش موجود ع الموقع

    ردحذف
  85. كيفية تشغيل القيمباد يا باشا

    ردحذف
  86. السلام عليكم رابط التعليق العربي لا يعمل ارجو اصلاح المشكل

    ردحذف
  87. توقف تسطيب اللعبة عند 97.9%

    ردحذف
    الردود
    1. اللعبه الموجوده فى الموضوع شغاله تمام اتأكد ان فيه مساحه كافيه للتسطيب حوالى 50 جيجا واصبر شويه علشان بتاخد وقت كان فيه ناس بتشتكى من الحوار ده واتحل لما عملوا رستارت للجهاز اطفى الجهاز وشغله وجرب تانى

      حذف
  88. يا ريت يا درش لو تعرف طريقه اشغل بيها دورى مصغر من 4 فرق مثلا وكمان ازاى العب كاس عالم زى بيس كده اكون شاكر فضلك لان فعلا اللعبه خيال

    ردحذف
  89. رابط التعليق العربى اتحذف ومش شغال يا استاذ مصطفى

    ردحذف
  90. وكمان اللعبة اشتغلت عادى وبعد يومين بقت تفصل لما ادخل فى مشوار الاحتراف ويبدا التحميل

    ردحذف
  91. حدث رابط التعليق العربى لانو مش شغال

    ردحذف
  92. استاذ مصطفى انا بحمل بسطب اللعبه دلوقتى و جت عند 56.6 % و مش راضيه تحمل هل فى مشكله

    ردحذف
  93. السلام علیکم اخوي مصطفى و اخواني الأعزاء، اهنئك اخوي مصطفى على شغلك، المهم، انا عندي بروسسور رايزن 5 1500x, و كرت شاشة GEFORCE GTX 1060، حملت الريباك من fitgirl، و أغلقت الإنترنت و الانتيفايرس و ثبت اللعبة، لما اشغل اللعبة، يجي رويس و شعار اللعبة و النقاط، بس اللعبة م تشتغل.........
    ارجو الرد

    ردحذف
  94. الله ينور عليك يارب بس انا عندي مشكلة في الرابط بتاع الجزء الرابع اللي هو 5 جيجا بيجبلي الرسالة دي
    Vous devez avoir un compte PREMIUM pour télécharger immédiatement sans attendre,
    ou vous pouvez attendre 1 hour, 41 minutes, 49 seconds avant de pouvoir télécharger à nouveau.


    You need a PREMIUM account to download new files immediatly without waiting,
    or you can wait 1 hour, 41 minutes, 49 seconds to launch a new download ممكن الحل وشكرا

    ردحذف
  95. كارت الشاشة NVIDIA GeForce GT 610
    البروسيسور AMD_Phenom(tm)_8600B_Triple-Core_Processo
    الرمات 8
    العبة شغالة فى التسك مانيجر

    ردحذف
  96. بعد اذنك يادرش انا حمبت وكله تمام وسطبت وزى الفل بس اللعبة بتفتح شاشة سوداء حوالى 10 ثوانى وبعدها بتقفل ده معناه ايه ؟

    ردحذف
  97. السلام عليكم اخواني
    عندي اشتغلت عادي المشكل ان لما العب مبارات ولا طور القصة اللعبة تبقى تحمل فقط ومبتدخلش للمبارات ولا التدريب اتمنى الرد وشكرا
    ملاحظة التحديث مو رافعو مع اللعبة اللي انت حاطها

    ردحذف
    الردود
    1. ممكن الرد اخي

      حذف
    2. مصطفى عملت زي ما قلت وكرت الشاشه 2 جيجا و المعالج core 2
      ولما اضغط ع اللعبة يطلع لي عند heygen كلام احمر ايه الشبب
      وايه الحل

      حذف
  98. Operating System: Windows 8.1 Pro 64-bit (6.3, Build 9600) (9600.winblue_gdr.140221-1952)
    System Manufacturer: Dell Inc.
    System Model: Inspiron 3521
    BIOS: InsydeH2O Version 03.72.24A07
    Processor: Intel(R) Core(TM) i3-3217U CPU @ 1.80GHz (4 CPUs), ~1.8GHz
    Memory: 4096MB RAM
    Available OS Memory: 3972MB RAM
    Page File: 2966MB used, 5100MB available
    Windows Dir: C:\Windows
    DirectX Version: DirectX 11
    DX Setup Parameters: Not found
    User DPI Setting: Using System DPI
    System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
    DWM DPI Scaling: Disabled
    DxDiag Version: 6.03.9600.16384 64bit Unicode

    ردحذف
    الردود
    1. الموصفات دي تشغل العبة والا مش هتشتغل....؟

      حذف
  99. انا بعد مبشغل اللعبة واختار اللغة بيجبلى الشاشة بتاعت press any key or space بدوس بيكتب loading ويفضل كده؟ انا كارت الشاشة بتاعى AMD Radeon R7 M265 Series

    ردحذف
  100. لو سمحت انا عاوز انزل اللعبة بس تورينت من غير ما انزل الريباك والاجزاء تزبط معي

    ردحذف
  101. لما بشغل مفيش اى رد فعل .... جهازى رامات 16 وكارت انفيديا gtx 860 4جيجا والبروسيسور i7
    ارجو الرد

    ردحذف
  102. يشتغل ع امكانيات دي ولا ؟
    كارت شاشه 1 جيجا نيفيديا 620 M
    رامات 4 جيجا
    icore3

    ردحذف
  103. أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

    ردحذف
  104. ارجو الرد ........لو سمحت.....انا نزلت اللعبه ولكن كل شويه تيجي is done dll 14

    ردحذف
  105. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  106. انا عندى كور 5 ورامات 8 وكات شاشه نيفديا GT610 و اللعبه بتشتغل كويس وبتيجى عند دوخل المباره والشاشه تسود خالص ومش تيجى صوره تانى والماوس ظاهر بس الجهاز مش بيهنج ولو خرجت من اللعبه بتخرج عادى خالص ارجو من حضرتك المساعده

    ردحذف
  107. يامصطفي عندي مشكله في التحميل التورنت فيفا١٧
    ٦ساعه عشان يحمل جيجا وسرعة التحميل في البرنامج ٣٠ك مع اني سرعتي 4ميجا

    ردحذف
  108. يا مصطفى عندي مشكلة في التسطيب بيعطيني خطأ في قرائة الملف بطريقة غير صحيحة ايه الحل ؟؟

    ردحذف
  109. لو سمحت استاذ مصطفي عندي وكيل اعمال خاص اتقفل بقالو اسبوع في ماي كلوب كيف افتحو بعد اذنك يا استاذ مصطفي ممكن الحل

    ردحذف
  110. مصطفى انا عند البروسيسور core2Quad
    رامات 5 جيجا
    كارت شاشة amd radeon hd 5450
    اللعبة تشتغل عندي ولا لا
    اتمنى الرد

    ردحذف
  111. لو سمحت يابشهندس مصطفى جهازى كارت شاشة 4800 كوادرو ورام 8جيجا وبريسوسر زيون 3530 كل ما افتح اللعبة تيجى عند تشغيل الماتش وتقف ما الحل

    ردحذف
  112. the last image is pes because myClub wara

    ردحذف
  113. PART 11 ممسوح انا منزل 10 و ناقص دا حرام يعني بعد دا كله الاقي واحد ممسوح

    ردحذف
  114. لو سمحت انا core i3 وكارت الشاشه intel hd 4000 وصتبتها وكل حاجه تمام بس اما اجى افتحها تفتح بس شاشه السودا وتقفل ومبتظهرش فى التاسك منجر
    ارجو الرد سريعا وشكرا

    ردحذف
  115. where i put the udapte

    ردحذف
  116. لو سمحت تشتغل علي الامكانيات دي
    8gb ram ddr3
    nvidia geforce 820m
    I7 2.7 ghz

    ردحذف
  117. عندي مشكلة في التعليق العربي ما يشتغل هل في حل ؟

    ردحذف
  118. كل اما افتح الكونفيج مش بيفتح فيفا17

    ردحذف
  119. لو سمحت دلوقتي لما اجي العب THE JOURNEY بييجي في نص القصة و اللعبة تقف و كمان اوجه شخصيات القصة مختفية يعني الجسم موجود بدون وجه

    ردحذف
  120. تشتغل على 32bits

    ردحذف
  121. لو سمحت نزلتها وبعد ما سطبت كل حاجة بفتحها مش بتشتغل ولا كانى فتحتها

    ردحذف
  122. الpart 2\3\4\5 في بتاع ال5 جيجا مش شغالين

    ردحذف
  123. البريسيسور كورى تديو3كاش6مع رام8 جيجا ديدا ار ثرى مع كارت شاشه 740 نفديا

    ردحذف
  124. البريسيسور كورى تديو3كاش6مع رام8 جيجا ديدا ار ثرى مع كارت شاشه 740 نفديا

    ردحذف
  125. انا مشغل اللعبه بالكراك بتاع تيم STEAMPUNKS من حوالى شهرين لو في حل انك تفعلها وتشغلها اون لاين ياريت اجيلك بالاب والمكان الى انتا عوزو بس تشتغل ودا رقمي 01148878669 انا بس رن مره وحده وانا هكلمك بس ياريت تشتغل انا اسمي محمود

    ردحذف
    الردود
    1. علشان تشغلها اونلاين لازم تشترى اللعبة يا حبى

      حذف
  126. Operating System
    Windows 7 Professional 64-bit SP1
    CPU
    Intel Core i5 3320M @ 2.60GHz 50 °C
    Ivy Bridge 22nm Technology
    RAM
    4.00GB Single-Channel DDR3 @ 798MHz (11-11-11-28)
    Motherboard
    Hewlett-Packard 17DF (U3E1) 39 °C
    Graphics
    Generic PnP Monitor (1366x768@40Hz)
    Intel HD Graphics 4000 (HP)
    Storage
    298GB TOSHIBA MK3261GSYN SCSI Disk Device (SATA) 42 °C
    Optical Drives
    No optical disk drives detected
    Audio
    IDT High Definition Audio CODEC
    هل تشغل فيفا ؟ الرامات انا معليها 8 عن طريق الفلاشة

    ردحذف
  127. لو سمحت عندى مشكلة فى فيفا 2017 بتشتغل الشوط الول فقط ومتجبش قوائم التغير او الخطط

    ردحذف
  128. اناعندي البارت الرابع مش شغال اللي هو5جيجا

    ردحذف
  129. لو سمحت يا مصطفى روابط التحميل تقريبا اتحذفت معظمها
    هل ممكن اعادة الرفع بنفس التقسيمه لكن على موقع تاني أحسن

    ردحذف
  130. تسلم ايديك يا باشا شغالة زي الفل

    ردحذف
  131. ممكن تعمل فيديو عن ازاى تضيف موضوع جديد فى المدونة وتضيف عليه تأثيرات زى مواضعيك

    ردحذف
  132. البروسوسر AMD Athlon(tm) II X2 B24 Processor x 2 ‎(2.99Ghz)‎
    الرام 3.5 GB
    كارت الشاشة ATI Radeon HD 4200 ‎(PS4.0/VS4.0)‎
    الفى رام 1.6 GB

    تشتغل

    ردحذف
  133. انا حملت لعبة واثناء تسطيب تظهرى لافتة توقف تسطيب
    isdone.dll

    ردحذف
  134. انا رامات 4 جيجا وكارت شاشة amdradeonHD8330 2156 تشتغل ولا لا

    ردحذف
  135. RAM 6GB
    Core i5-4210U 1.7-2.4HZ
    Nvidia GeForce 840M 2GB
    شكرا مقدما

    ردحذف
  136. هي المواصفات ده نشغلها او الديمو وايه الالعاب الي تشغلها i3 2330 2.20GH ram:4 GB
    كارت الشاشه nvidia geforce GT 525M

    ردحذف