تابعني على فيس بوك

الحل النهائي لتشغيل لعبة FIFA17 على عائلة كروت Radeon™ HD وخروج اللعبه عند ظهور صورة ماركو رويس

حجم الملف : 280 ميجا - امتداد الملف : RAR , ZIP
نبذه عن الموضوع 
يعانى الكثير من المستخدمين بعد إصدار كراك لعبة FIFA17 أن اللعبة لا تعمل بالرغم من أنهم يمتلكون مواصفات عالية فى التشغيل و لكن حرصت شركة EA على ان فئة محددة من كروت الشاشة AMD لا تعمل فى اللعبة وليست مدعومة بسبب ان كروت AMD تسخن جداا و لا تستحملها اللعبة لذلك تم الوصول لحل نهائى و أخير لا بعده لحل هذه المشكلة و هى خروج اللعبة عند ظهور صورة اللاعب ماركو رويس و إذا ظهرت لك اللعبة فى TaskManager فهو ليس حلها هذا لان الشرح محدد لهذه الفئة فقط و لكن يمكن ان تجرب لعل تعمل معك .

شرح التشغيل 
التحميل
#صف*تحميل أداة Clean up*7 ميجا*يجب أستخدمها أولاً لحذف التعريف المتواجد فى الحاسوب*

File4Net

*
#صف*تحميل التعريف المذكور فى الشرح*275 ميجا*قد يتوافق معك هذا التعريف ام لا*

File Upload

Other Link 


انسخ كود الشكل الذى تريده وضعه فى تعليق
اذا كنت لا تملك حساب على بلوجر قم بإختيار التعليق باسم " مجهول " , مزيد من المعلومات من هنا

هناك 9 تعليقات:

  1. يا أستاذ مصطفي أنا حملت العبة واشتغلت بس في عيب
    أنه لما بعملها شاشة كاملة مبيبقاش في لاج بس في جلتش جامد يخيل
    أما لما عملتها شاشة مش كاملة فيه لاج جامد بس من غير الجلتش
    والجلتش هو ان كل المربعات والقوايم بتقلش لونها للأسود وترجع وتقلب وترجع
    ف ياريت لو عندك حل كويس

    أنا امكانيات جهازي هي

    windows 8.1 pro
    core i3 2120 3,30 ghrtz
    6 gb ram
    AMD Radeon HD 5670 1gb

    ردحذف
  2. انا حملت اللعبة ملف تورنت ومش عارف افك ضغطها لان ملف ايزو

    ردحذف
  3. موصفات جهازي هي
    windows 10pro
    core i32120 3.30 ram 4
    Geforce GT 610 2g
    مشكلة عندي خروج لعبة تظهر رسالة تحديت كارت الشاشة و directx error
    الحل اخي
    شكرا

    ردحذف
  4. السلام عليكم ورحة الله وبركاته
    استاذ مصطفي انا حملت اللعبة وشغلتها جابت شاشة سودة مع العلم امكانيات الجهاز
    core i5
    ram 12
    card amd radeon 7670
    نرجولافادة والحل مع العلم مسطب فيرجن قديم للكارت
    ا

    ردحذف
  5. لو سمحت انا اداة ال clean up مش بتنزل

    ردحذف
  6. يلا يا خول يا متناك

    ردحذف
  7. انا راماتى 3 وعايز اخليها 4 ممكن تسعدنى يا مستر مصطفى ودا راقمى 01015580490 او ممكن تجيب رقمك

    ردحذف
  8. لو سمحت انا جهازي امكانتياته الرامه 8
    كارت الشاشه amd hd 7600
    core i7
    وعملت اللي في الشرح وبرضو بتطلع عند صوره ماركو رويس
    مافيش حل

    ردحذف